30 november 2012

Klänningsfunderingar del 2

Jag skulle kunna tänka mig att ha en "vanlig" klänning som brudklänning. Den här kombinationen med tjocka svarta strumpbyxor tycker jag är jättefin, speciellt om det blir ett höstbröllop för oss. Ibland funderar jag på om det är värt att köpa en "riktig" brudklänning för ett par tusenlappar när man bara ska använda den i några timmar. Klänningen på bilden är från Bubbelroom och kostar bara 399 kr. Det känns mycket mer budgetvänligt. Samtidigt tänker jag att jag förhoppningsvis bara ska gifta mig en gång och då vill jag banne mig ha en riktig brudklänning med allt som hör till.

Nu är det inte direkt säsong för vita klänningar i affärerna, men jag tänker iallafall hålla ögonen öppna när sommaren närmar sig och alla studentklänningar kommer. Man kanske kan göra ett riktigt fynd och få tag på en klänning som både är budgetvänlig och som får mig att känna mig jättevacker.

(Bildkälla)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar