Texten på DHLs hemsida när jag försöker spåra mitt paket |
Igår (24/5) mejlade jag återigen och frågade vad som pågick. Då fick jag till svar att någonting var fel med min klänning (!) och att de höll på att fixa det nu. Troligtvis är detta bara bullshit. Jag skrev tillbaka att jag inte förstod vad de menade eftersom jag fått bilder på den färdiga klänningen och de lovat att skicka den vid två olika tillfällen. Några timmar senare svarade "Ella" från Landy att klänningen nu var skickad och gav mig ett spårningsnummer från DHL.
På DHL:s hemsida ser man att frakten bokades redan den 23/5, men sedan dess har inget hänt. Det står bara "Shipment information received". Jag börjar bli riktigt nervös. Sist skickades min klänning med TNT och det gick fort och smidigt. Nu verkar det som allt står helt still. Jag vågar inte ens lita på att det är ett riktigt spårningsnummer jag fått...
Synd att Landy har krånglat så mycket denna gången när beställningen och frakten av min första klänning gick så snabbt och smidigt. Min bild av Landybridal är inte den samma längre om man säger så. Jag vet att det är högsäsong för dem nu, men det spelar ingen roll tycker jag. Jag känner inte att jag fått samma bemötande och service denna gången som jag fick förra gången jag beställde av dem.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar