11 juli 2013

Ett liv efter bloggen?

Med drygt två månader kvar till bröllopet slog det mig här om dagen att den här bloggens dagar är räknade. Det har aldrig varit meningen att bloggen ska leva vidare särskilt länge efter bröllopet, och det tror jag inte att den kommer att göra heller. Jag har inget intresse av att blogga om mitt liv.

Just bröllopsbloggar något som jag alltid gillat att läsa och jag bestämde mig rätt fort efter förlovningen att jag skulle blogga om vår väg mot vigseln. Jag tycker generellt att de flesta bröllopsbloggar jag läst uppdateras alldeles för sällan, därför var det viktigt för mig att försöka skriva något litet varje dag. Jag har lyckats hålla det rätt bra. Det är nog bara när Knyttet föddes som det blev någon dag utan ett inlägg här.

Jag är stolt över min blogg och gillar att skriva, men samtidigt ska det bli skönt när det är över. Det är  dock sällan jag har känt press att skriva, oftast har jag sett fram emot det. Men när bröllopet är över och redovisat här vet jag att jag inte kommer att ha mer att säga. Då får vi se om jag låser bloggen och har den som personligt minne eller om den får vara kvar öppen som den är nu.

1 kommentar:

  1. Just så som du tänker om din blogg.
    Tänker vi om våran också :).

    SvaraRadera