13 juli 2013

Foto-tankar

Fotochecklista från Bröllopsguiden
På måndag ska jag mejla vår fotograf för att bestämma en tid för den konsultation och provfotografering som ingår i paketet vi har bokat. Ni som varit med på bloggen från början vet att jag var väldigt kluven när det kom till vilken fotograf som vi skulle välja för att föreviga vårt bröllop. Fotografierna är en av de saker som jag prioriterar högst när det kommer till vårt bröllop. Det är ju en av de få saker som faktisk lever vidare efter själva bröllopsdagen! Efter mycket funderande fram och tillbaka valde vi i alla fall en fotograf och det kändes väldigt bra. Men ibland får jag en släng av osäkerhet ändå. Jag är SÅ rädd att bilderna inte ska bli vad jag har tänkt mig. Jag är rädd att jag ska ångra att vi inte tog en annan fotograf istället.

Vi har i alla fall redan förberett konsultationen vi ska ha med fotografen genom att fylla i checklistan för fotografering som finns med i varje nummer av tidningen Bröllopsguiden (finns även att hämta här). Jag tycker att den är jättebra att använda så att man inte missar någon av de bilder man vill ha från sin bröllopsdag.

1 kommentar: