8 oktober 2013

Tack för mig!

Foto: Therese Hagstedt
Nu har det blivit dags för mig att avrunda den här bloggen. 381 inlägg blev det. Jag ville ha en bröllopsblogg som uppdaterades ofta, och jag tycker att jag lyckades med min målsättning. Jag har skrivit minst ett inlägg varje dag, förutom kanske tre dagar sedan jag startade bloggen (varav en av dagarna var när jag födde barn...). Jag har verkligen tyckt att det har varit kul att skriva, och ännu roligare att kunna gå tillbaka själv och läsa.

Vår bröllopsdag blev bättre än planerat. Det är en av de bästa dagar i mitt liv. Jag hoppas att alla andra brudpar får en minst lika bra dag som vi fick!

Jag kommer troligtvis att titta in här ibland, så är det något ni undrar över så skriv en kommentar. Annars hittar ni mig ett tag till på Bröllopstorget där mitt nickname är PimPim83.

Tack för att ni läst!

♥ STOR KRAM!  ♥

1 kommentar:

  1. Tack Kära PimPim 83 för den här tiden. Jag är en av de som följt din blogg, rätt så troget (om jag får säga det själv).
    Den har varit helt fantastisk! Du skriver på ett lätt förstådligt språk. Så sorligt att inte läsa dina inlägg mer.
    Jag startade en blogg med, men min fästman vill ha den privat, så det får jag ju respektera.
    Annars hade du varit varmt välkommen dit.

    En fråga bara: Var det skillnad på proffs fotografen och amatör fotografen?

    STOR KRAM TILL DIG PimPim 83! Från 20140222 (Nick på BT).

    SvaraRadera