16 april 2013

Fransk manikyr med permanent lackning

Bildkälla
Nu har jag hittat en nagelteknolog som jag tänkte att jag skulle testa inför bröllopet. Jag har (nog) bestämt mig för att jag kommer att göra en fransk manikyr inför bröllopet. Jag har tänkt att jag ska göra den med permanent lackning så att den håller lite bättre. Permanent lackning ska hålla 2-4 veckor, så om jag fixar naglarna ca en vecka innan bröllopet så borde de vara fina på vår dag. Min förhoppning är att jag ska kunna göra lackningen på mina naturliga naglar så att jag inte behöver göra en nagelförlängning också.
För permanent lackning samt manikyr skulle jag få betala ca 500 kr på det här stället.

Jag tänkte att jag ska gå och testa detta på nagelsalongen i god tid innan bröllopet. Gillar jag resultatet så kommer jag att boka en tid till bröllopet. Jag fyller år en dryg månad innan vårt bröllop och min tanke är att jag i så fall ska önska mig ett presentkort hos nagelteknologen så att inte bröllopsbudgeten blir belastad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar