30 april 2013

Inne i en svacka

Jag känner att jag är inne i en svacka just nu. Jag är trött på allt som har med bröllop att göra. Känner egentligen ingen som helst motivation till att blogga, men likt förbannat knåpar jag ihop små inlägg. Jag har börjat tänka att jag inte alls vill ha någon "riktig" brudklänning eller någon solist på vigseln. Det känns som jag har dragits med i bröllopshetsen och det gillar jag inte. Just nu önskar jag att vi bara hade gjort bröllopet enkelt och snabbt. En kort vigsel och sedan bara åka iväg någonstans han och jag. Men det är inte så sambon vill ha det och det måste jag respektera. Behöver nog en liten paus från bröllopet för att hitta tillbaka till glädjen inför det. 

1 kommentar:

  1. Så trist att du inte mår bra. Men då vet jag att jag inte är ensam i det. Jag mår så psykiskt dåligt nu så jag vet inte vart jag skall ta vägen. Ska gå till doktorn och få hjälp. Hoppas du snart blir bra igen!

    SvaraRadera