22 april 2013

Klänning nr 1

Klänning nr 1 från Landy
Nu har jag lyckats prova den första klänningen som jag beställde från Landy. Detta är premiär för klänningen utan min stora gravidmage som varit i vägen när jag provat tidigare. Klänningen sitter inte helt som den ska eftersom jag snörat klänningen själv och den inte är snörad hela vägen. Dessutom håller jag in den där bak på den här bilden.

Jag hoppas fortfarande på den andra klänningen jag väntar på från Landy, men skulle den vara helt fel kan jag använda den här första klänningen efter några ändringar:
  • För det första är den alldeles för lång och behöver kortas. 
  • Jag är inte så förtjust i den inbyggda BH:n, så den hoppas jag sömmerskan kan göra något åt. 
  • Jag ska även kolla med sömmerskan om hon kan hjälpa mig med någon form av underkjol. 
  • Jag kommer troligtvis ta bort släpet om jag ska använda den här klänningen. Jag ångrar att jag inte beställde den utan släp.
Jag ska be sambon hjälpa mig att prova klänningen så att den blir snörad ordentligt.

Ursäkta för den dåliga bilden förresten. Det är svårt att ta kort på sig själv och samtidigt hålla in en klänning. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar