30 juni 2013

Frisyrambivalens...




Jag har hela tiden tänkt att jag ska ha utsläppt hår på vår bröllopsdag. Det är vad jag brukar känna mig finast i. Jag har då tänkt mig något liknande de tre översta bilderna. Men nu har jag börjat nojja över att frisyren kanske inte kommer att hålla hela dagen om man väljer utsläppt hår och att det kanske inte passar med min klänning. Istället funderar jag på om jag ska ha en uppsättning med en knut på sidan av huvudet, liknande någon av de tre nedersta bilderna. Då är jag bara rädd att jag kommer att ångra mig eftersom jag hela tiden har haft en bild av mig själv som brud med utsläppt hår.

AHH! Jag kan verkligen inte bestämma mig. Därför har jag tänkt ringa till min frisör imorgon och se om vi kan boka en tid för att prova frisyrer på mig. Om jag ser hur de ser ut på mig borde jag ha enklare att bestämma mig för min bröllopsfrisyr.

1 kommentar:

  1. Den i mitten längst ner är mycket fin! / sweet_jonna

    SvaraRadera