14 juni 2013

Vigselring beställd!

Min förlovningsring som snart får en kompis. :)
Idag har jag ÄNTLIGEN varit och provat ur en vigselring. Eftersom min förlovningsring har stenar (se bilden) har jag hela tiden tänkt mig en slät vigselring. När jag väl var i affären passade jag på att prova andra typer av vigselringar. Det fanns några med stenar i som var inom vår budget, men jag tyckte inte att någon av dem passade tillsammans med min förlovningsring. Det enda som kändes riktigt bra var en slät 3,5 mm bred rödguldsring, så en sådan fick det bli. Det var ett snabbt och enkelt beslut att fatta. Handpenningen betalades och jag ska hämta ringen om en vecka.

3450 kr får jag betala för vigselringen. En bra bit under den summa som vi hade budgeterat för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar