11 juni 2013

Viktuppdatering 2

Bild från Appen "Viktkoll"
Viktminskningen efter förlossningen avstannade när Knyttet var ca 2,5 veckor gammal. Sedan slutet av april har jag tappat 1,6 kg enligt appen "Viktkoll". Jag gör egentligen inget speciellt för att gå ner i vikt förutom att gå promenader med barnvagnen varje dag. Jag håller inte på med någon diet eller liknande. Jag har inte bråttom med vikten heller. 9 månader upp - 9 månader ner brukar man ju säga. Vikten efter Lilleman satt som berget, men denna gången har det varit lite lättare. Jag känner mig som mig själv i kroppen igen vilket är skönt. Jag har 3 kg kvar till inskrivningsvikten, som också är min målvikt. Däremot har jag ingen ambition om att jag måste nå målvikten innan bröllopet. Jag hade en önskan om att känna mig som mig själv i kroppen till bröllopet, och det gör jag som sagt redan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar