30 maj 2013

Ändrat mig angående skorna!

Mina skor! :)
Jag har ändrat mig angående vilka skor jag kommer att använda på vår bröllopsdag. Det blir inte de guldfärgade ballerinaskorna jag visat tidigare, utan det blir de här guldfärgade kilklackarna istället! Jag var och hämtade ut dem igår i och de är perfekta! Mjuka, superbekväma och lätta att gå i. Jag hade på mig dem i flera timmar igår och fick inte det minsta ont i fötterna eller ens ett litet skavsår. Storlek 38 var för stora, men 37 sitter som gjutna. Jag är positivt överraskad och nöjd! :)

Jag brukar ju inte ha skor med klack så en kilklack på 4 cm är perfekt för mig. Ett extra plus är att man får automatiskt bättre hållning med lite klack. Jag har faktiskt lagt en beställning på ett par likadana skor fast svarta, så mycket gillar jag dem!

Ballerinaskorna som jag tänkte ha från början får nog följa med som extraskor på bröllopet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar