18 maj 2013

Bilder på klänning nr 2

Klänning nr 2 från Landybridal
I morse fick jag ett mejl från Landybridal där de bifogade två bilder på min klänning. Min första reaktion var faktiskt att jag blev lite besviken, men ju mer jag tittar på bilderna desto bättre känns det. Klänningen är inte exakt lik originalbilden men det hade jag inte förväntat mig heller. Här kan ni se bilden jag skickade till Landy.

Jag beställde klänningen med rak ringning istället för med hjärtformad ringning och det ser man att de har fixat. Rosetten ska också vara möjlig att ta bort, så det får vi hoppas att den är.

Nu ser jag fram emot att få hem klänningen så att jag kan prova den. Jag är redan nu inställd på att jag kommer att behöva ta med den till en sömmerska för att den ska passa mig perfekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar