13 maj 2013

Skor beställda!

Bildkälla
De här skorna har jag bloggat om förut. De heter Vagabond Poppy och jag tycker att de är skitsnygga. Igår upptäckte jag att de fanns till nedsatt pris på zalando.se! Istället för 699 kr kostade de numera 589 kr, och eftersom Zalando har fri frakt och fria returer bestämde jag mig på att slå till. Jag passade även på att beställa de här skorna som jag också har bloggat om förut. Jag är lite osäker på storleken eftersom jag tror att mina fötter har blivit lite större även efter denna graviditeten. Jag hade stl 36 innan jag fick barn och efter första barnet behövde jag stl 37. Köpte nya löparskor för någon vecka sedan och var tvungen att ta stl 38. Jag beställde skorna från Zalando i 38. Blir de för stora får jag väl försöka byta.

Eftersom vi ska ha vitt och guld som våra bröllopsfärger känns guldskor väldigt passande! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar