28 maj 2013

Florist

En bukett som jag gillar
Jag har tänkt att jag ska gå och prata med en florist inom en snar framtid. Jag är inte helt säker på vad jag vill ha ännu. Däremot vet jag budget, storlek och färg. Buketten ska vara ungefär i storlek med buketten på bilden. Antingen vill jag ha några stora vita avalancherosor eller så får floristen fria händer bara buketten är vit. Jag har inte bestämt mig helt ännu. Maxbudgeten är 1000 kr.

Interflora tipsar om några punkter att diskutera med sin florist när det gäller brudbukett, exempelvis:
  • Budget
  • Klänningens stil och färg
  • Vision och koncept för bröllopet
  • Vilka blommor du gillar och vilka du inte gillar

1 kommentar:

  1. Lycka till med planeringen inför bröllopet. Det kan kännas motigt och stressigt men i slutändan får ni ju varandra och det allt som betyder nåt

    Jag gifte mig förra sommarn och fick mitt drömbröllop. Kolla gärna in min blogg för inspiration, har massa videos och bilder.

    Hanna, Kanada
    http://www.youtube.com/watch?v=WmAQ244ilFc

    SvaraRadera