7 augusti 2013

En till fotograf?

Som jag har skrivit tidigare är fotograferingen en av de saker vi prioriterar på vår bröllopsdag. Vi har bokat ett paket med en professionell fotograf som innebär att hon är med oss i tre timmar. Hon ska ta porträttbilder inomhus och utomhus, fota vigseln samt minglet och fördrinken. Egentligen skulle jag vilja ha några fina foton på när jag är hos frisören och gör mig i ordning. Då skulle vi vara tvungna att boka en heldagsfotografering med vår fotograf och det fanns det helt enkelt inte pengar till eftersom det skulle gå loss på ca 20 000 kr.  Det är dubbelt så mycket som vi avsatt i budgeten till foton för tillfället!

Nu har jag hittat en ung tjej som eventuellt skulle kunna komma och ta lite bilder under en timmes tid när jag är hos frisören. För det skulle jag få betala strax under 1000 kr. Jag funderar faktiskt på om jag ska slå till. Jag vet att jag kan be min syster eller någon annan att ta kort gratis, men det blir inte samma sak då.

1 kommentar: