13 augusti 2013

Utskriven inspiration

En del av min frisyrinspiration...
Varje gång jag tror att jag har bestämt mig för hur jag vill ha mitt hår på vår bröllopsdag så börjar jag vela. Utsläppt eller en så kallad "sidebun"? Jag kan INTE bestämma mig. Just nu lutar det åt en sidebun, men jag är osäker. Jag är SÅ glad att jag ska på konsultation med min frisör på fredag så att jag får diskutera detta med någon som kan mycket om det här och som vet vad jag passar i.

På bilden är tre av de sidor med inspirationsbilder som jag har skrivit ut för att ta med till min frisör. Det finns ytterligare två sidor som ligger och väntar på att bli utskrivna... Man hittar ju så mycket fint på Instagram om man söker på exempelvis #bridalhair, #weddinghair och #brudfrisyr.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar