28 augusti 2013

Min sista viktuppdatering


Nu är Knyttet snart 5 månader gammal och min kropp är i stort sett tillbaka där jag började. Jag är tillbaka på ursprungsvikt så när som på 1 kg. Måtten över lår och stuss är tillbaka på samma siffror som innan graviditeten. Sakta med säkert har det gått. Det är egentligen bara över naveln som det är nån centimeter kvar, men det är inget jag stressar med. Jag känner mig som mig själv igen i kroppen och det är det viktigaste. Det gjorde jag mycket tidigare denna gången än efter graviditet nr 1.

Det enda jag har gjort för att tappa graviditetskilona är att gå barnvagnspromenader och äta lite bättre.

Detta blir min sista viktuppdatering innan bröllopet. Jag är glad att jag känner mig som mig själv igen. Det hade varit väldigt jobbigt att se tillbaka på bröllopet annars.

1 kommentar:

  1. Ja detta med vikten är viktigt på bröllop. Det tycker jag i alla fall.

    SvaraRadera