16 augusti 2013

Frisyr bestämd!


Nu har jag varit på konsultation hos min frisör och vi har kommit fram till vilken frisyr jag ska ha på bröllopsdagen! Det blir något liknande frisyren på bilden (fast en helt annan sminkning!), dvs en "sidebun" med lösa slingor runt ansiktet. Vi kom fram till att det är den typen av frisyr som kommer att passa min ansiktsform bäst, men även komplimentera klänningen bäst. Dessutom är mitt hår så "mjuk" att hon sa att en utsläppt frisyr troligtvis skulle lägga sig platt efter någon timme oavsett hur mycket styling hon gör på det. För att slippa oroa mig för hur frisyren ser ut blir uppsatt hår bäst på mig tyckte hon. Hon gjorde en provuppsättning och jag blev SÅ nöjd! Det hjälpte verkligen att se resultatet i verkligheten. Jag är glad att vi bokade in den här konsultationen.

1 kommentar:

  1. FY! vad svårt med att veta vilken frisyr som är bra. Så fint att du får hjälp med detta.

    SvaraRadera