25 augusti 2013

Lördagsshoppat till makens bröllopsoutfit!

Slips och bröstnäsduk från MQ
Igår var hela familjen på stan för lite lördagsshopping. Inne på MQ hittade vi en svart slips till blivande maken. Slipsen var på rea och nedsatt från 299 kr till 89 kr! Ett fynd! När vi skulle betala visade det sig att slipsen var felmärkt och att den egentligen inte alls skulle vara med på rean, men eftersom affären hade gjort fel fick vi den ändå för 89 kr. Tack MQ för det! Vi köpte även en vit bröstnäsduk i siden för 199 kr. Nu väntar vi bara på skjortan som specialsys till sambon inför bröllopsdagen. Kostym och skor har han redan hemma. Hans outfit blir svart kostym, vit skjorta, svart slips, vit bröstnäsduk och en knapphålsblomma. Han kommer bli supersnygg! :)

Jag köpte även en vit clutch till bröllopet på Lindex rea, men har hunnit ändra mig om den sedan dess. Det känns inte som om väskan kommer att passa till min klänning. Därför blir det nog en retur på den och så kör jag på brudväskan jag tänkte från början istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar