22 augusti 2013

Missförstånd

Här om dagen fick jag ett mejl från tjejen som är ansvarig på drömlokalen. Hon skrev att ekonomiavdelningen meddelat henne att vi inte betalat vår förskottsfaktura och skickade en kopia på fakturan.

Jag fick hjärtat i halsgropen, för den fakturan hade vi visst betalat. Det var jag 100 % säker på. Det handlar ändå om nästan 20 000 kr. Det är inget vi hostar upp bara sådär. Vi dubbelkollade våra konton och enligt internetbanken hade de visst fått den betalningen för två veckor sedan. Jag hörde av mig till drömlokalen som kontaktade ekonomiavdelningen. När de dubbelkollade augustis historik såg dom att vår betalning visst fanns där. De skyllde på att semestervikarien måste ha missat den och bad så hemskt mycket om ursäkt.

Skönt att det löste sig fort, men jag hann bli riktigt stressad där ett tag....

1 kommentar: