24 september 2013

2 av 3 har nytt efternamn

9 dagar efter vår vigsel fick jag hem papper för att ordna nytt körkort. Det gick snabbare än vad jag hade trott! Måste säga att det mesta kring mitt och barnens efternamnsbyte har gått snabbare än förväntat. Jag var registrerad med mitt nya namn efter bara några dagar och igår fick vi hem papper att Knyttet har nytt efternamn. Lillemans namnbyte väntar vi fortfarande på trots att jag skickade in pappren samtidigt på båda barnen. Kollar man på exempelvis "Mina Sidor" på försäkringskassans hemsida så står det att jag har två barn som har olika efternamn trots att de har samma pappa. Ser lite kul ut.

Ps. Väntar på att få hem fotografens bilder så att jag kan fortsätta skriva vår bröllopsberättelse. Förhoppningsvis kan jag göra det imorgon.

1 kommentar:

  1. Jag tycker verkligen! att namnbyte är viktigt. Då jag är intresserad av namn.

    SvaraRadera