17 september 2013

Brudbuketten!

Min brudbukett!

Här har ni en närbild på min brudbukett. Den blev bättre än vad jag någonsin hade kunnat drömma om! Som ni säkert vet gav jag floristen fria händer. De enda riktlinjer hon fick var att den skulle vara vit och handbunden samt att den totala kostnaden för buketten och en knappnålsblomma till maken inte skulle överstiga 1000 kr. Eftersom det var maken som hämtade buketten hos floristen vet jag inte exakt vilka blommor den är gjord av. Ska lägga ut en fråga på bröllopstorget och se om någon där kan hjälpa mig.

Tänk vad bra det blir om man låter en duktig florist vara kreativ och skapa fritt inom sitt hantverk.
Jag är som sagt supernöjd! :)


Uppdaterat 09:15: Det gick fort att få svar av en florist på bröllopstorget! Enligt henne består buketten av vita rosor, fresia, dahlia, bouvardia och prärieklocka. Där ser man! :)

1 kommentar: