10 september 2013

Bröllopsfix


Så här med 4 (!!!) dagar kvar till vårt bröllop börjar allt falla på plats. Jag känner mig faktiskt inte det minsta stressad. Det är en av fördelarna med att anlita en lokal med helhetslösning! Vi behöver inte fixa med mat, dukning, dekorationer med mera nu under de sista dagarna. Det vi har fixat de senaste dagarna är:

  • Vi har båda provat våra kläder så att allt passar
  • Vi har mejlat vigselordningen till musikerna så de vet när de ska spela
  • Vi har gjort en avstämning med lokalen
  • Vi har lämnat in mina ringar för putsning

♥ 4 dagar kvar ♥

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag hittade hit till din blogg av en slump när jag googlade efter bröllopsklänningar. Vilken fantastiskt fin klänning du har, du kommer bli en jättevacker brud! Såg förresten att vi gifter oss samma datum, nu på lördag :) Det är INTE långt kvar nu! Ha det bra och lycka till nu med det allra sista inför den stora dagen! Mvh Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Tack så mycket! Va kul att vi gifter oss samma dag. :) Nej nu är det verkligen inte långt kvar. Lycka till du med1 :)

      Radera