3 september 2013

Konsultation med fotografen!

Platsen där vi provfotograferades. Bild tagen av mig våren 2012.

Ni som följt bloggen vet att jag funderade väldigt länge på vilken fotograf vi skulle anlita för att ta våra bröllopsbilder. Vi kollade på olika alternativ och vägde för- och nackdelar fram och tillbaka. Bröllopsfotona är en av de saker som vi prioriterar högst och därför är vi villiga att lägga en hel del pengar på det. Jag har många gånger under resans gång funderat på om vi valde rätt fotograf och jag har känt en del oro över att våra bröllopsbilder inte ska bli bra.

Igår var det så dags att träffa fotografen för konsultation och provfotografering. Hon var supertrevlig och verkade förstå precis vad vi ville ha! Själva provfotograferingen var över snabbare än vad jag hade trott, men fotografen mejlade över några bilder till oss på kvällen och även om blivande maken och jag verkligen inte är några fotomodeller (...) blev bilderna jättefina!

Min oro över att bilderna ska bli dåliga är borta och det känns SÅ skönt. Jag gjorde nog rätt val av fotograf ändå. ;)

1 kommentar: