11 februari 2013

Klänningen är här

Min klänning

Vid lunchtid knackade det på dörren och utanför stod en kvinna från TNT med mitt paket! 4 dagar tog leveransen från Kina. Med tanke på att jag inte betalade för expressfrakt är jag imponerad!

Klänningen är jättefin. Välsydd och i bra kvalitet. Helt klart värd 1500 kr (inkl frakt!). Jag kan inte se eller känna någon skillnad i jämförelse med Lilly-klänningen jag beställde men skickade tillbaka. Man har ju hört skräckhistorier om kinaklänningar som folk har beställt, men jag kan verkligen rekommendera Landy!

Tyvärr kan jag inte prova klänningen ordentligt eftersom gravidmagen (v.35) är i vägen, så ni får inga bilder där jag har klänningen på mig ännu. Jag hoppas att den ska sitta fint på mig när magen är borta. Jag vet redan nu att jag troligtvis kommer att behöva lägga upp den så jag har faktiskt kontaktat en sömmerska. Sen får vi se om den behöver tas in eller fixas på något annat sätt.

Ursäkta de dåliga bilderna. Det är svårt att fånga en vit klänning mot en vit bakgrund, men jag hade ingen annan plats att hänga den på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar