25 februari 2013

Värd?

Bild från Allt Om Bröllop Special nr 1 2013

Jag har inte haft en tanke på att vi ska ha en värd eller ett värdpar innan jag läste ovanstående text i Allt om bröllop special. Eftersom det är vi själva som bjuder in till bröllopet så är det egentligen vi som är värdpar för vårt eget bröllop, men det känns faktiskt lite konstigt om vi ska utbringa en skål för oss själva...

I helgen har jag funderat mycket på vem eller vilka man skulle kunna be att vara värd/värdpar på vårt bröllop. Jag har funderingar på om man kan slå ihop rollen som värd och toastmaster och fråga sambons bror om han har lust att ställa upp. Speciellt när det gäller att hälsa välkommen och utbringa första skålen känns sambons bror som den perfekta kandidaten. Något välkomsttal behöver han inte hålla för min del, det räcker som sagt med att  han hälsar välkommen och utbringa första skålen. Vi får helt enkelt fråga honom och se vad han säger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar