20 februari 2013

Så typiskt...

Ni som följt bloggen vet att jag hade väldig beslutsångest över vilken fotograf vi skulle anlita till bröllopet. Det stod framförallt mellan två fotografer. Tillslut valde vi den ena eftersom hon var lite billigare men främst för att det ingick en provfotografering innan själva bröllopsdagen i hennes paket. Provfotograferingen känns viktig för mig och var ett starkt argument för oss att välja just henne.

Jag har hunnit ångra mig flera gånger sedan vi kontaktade henne, men nu är kontraktet skrivet och gjort är gjort. Här om dagen gick jag in på den andra fotografens blogg och kan då läsa att hon erbjuder alla som bokar en bröllopsfotografering under februari månad en gratis provfotografering! Något som hon annars tar ca 1500 kr för. typiskt!

Fotografen vi valde tar jättefina bilder, missförstå mig inte. Det känns bara lite surt, för hade vi inte skrivit kontrakt med fotograf nr 1 är chansen stor att jag i dagens läge hade valt fotograf nr 2 istället...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar