27 februari 2013

Worst case scenario


Igår läste jag i en tråd på Bröllopstorgets forum som handlar om vad man gör om bröllopsfotografen blir sjuk eller inte dyker upp av någon anledning. Det gjorde mig helt nojig! Jag dubbelkollade i vårt kontrakt med fotografen vi bokat, men det står ingenting om det där. Jag vill ju gärna att det ska finnas en backup-plan om fotografen blir sjuk, råkar ut för en olycka eller liknande. Fotografierna är något av det som vi prioriterar mest på vår bröllopsdag. Det skulle innebära katastrof för mig om vi stod utan fotograf på vår bröllopsdag. Det är nog en av mina största rädslor inför vårt bröllop...

Jag hoppas verkligen att det inte händer men tänker ändå att jag ska höra av mig till "vår" fotograf och se vad hon har för tankar kring detta och vad som gäller om det värsta skulle inträffa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar