7 februari 2013

Klänningen är klar!

Jag fick precis ett mejl från Landy Bridal om att min klänning är klar för att skickas! De ville bara att jag skulle bekräfta adressen de ska skicka till.

Jag är riktigt överraskad. Trodde att det skulle dröja minst en månad till innan klänningen skulle bli klar. Nu blev jag riktigt nervös. Drömde här om natten att klänningen kom i dock-storlek. Hemska mardröm! ;)

Nu gäller det bara att vänta och försöka ha tålamod. Vet inte hur lång tid det tar för ett paket att skickas från Asien till Sverige, men jag hoppas att det går relativt fort.


Uppdatering 19:39 - Nu kan jag med hjälp av fraktsedelnumret se att paketet befinner sig på en postcentral i Kina och att beräknat leveransdatum är 11 februari, dvs på måndag! Hoppas att det stämmer. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar