16 februari 2013

Vem ska sminka?

(Bildkälla)

Jag håller på att leta efter någon i min stad som kan fixa min sminkning på bröllopsdagen. Det är inte det lättaste kan jag säga. Hittills har jag hittat två alternativ, varav en tjej som verkar riktigt lovande. Tänkte även att jag ska höra med min frisör om hon har några kontakter. 

Från början hade jag tänk att beställa någon form av bröllopspaket där både smink och håruppsättning ingår. Men sedan valde min frisör att starta eget och då försvann den möjligheten om jag vill att just hon ska fixa mitt hår, och det vill jag ju.

Jag vill ha en klassisk bröllopssminkning, kanske med fokus på ögonen. Det är viktigt för mig att det går att ordna en provsminkning. Man vill inte få några obehagliga överraskningar på bröllopsdagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar