12 februari 2013

Prisförslag från musiker

Nu har jag fått ett prisförslag från duon jag kontaktade angående att framföra 1-2 låtar vid vår vigsel.
De skrev att deras pris kan variera lite beroende på i vilket sammanhang de uppträder och de förutsättningar beställaren har, men att priset brukar ligga på runt 2000 kr för ett sådant tillfälle jag frågade om.

Jag tycker att priset är helt ok. Jag trodde faktiskt att det skulle kosta betydligt mer. Jag har inte kollat om de är lediga på vårt datum ännu. Måste prata igenom detta med sambon en gång till innan vi bestämmer oss för hur vi vill göra med musik vid vår vigsel. För min del lutar det dock åt att anlita duon. 

1 kommentar:

  1. Ja, det är fint med levande musik på bröllop. En duo skulle nog bli fint. Tyvärr har vi ej ekonomi till det. Men det löser sig, jag kommer att sjunga istället.

    SvaraRadera