15 mars 2013

Bröllopsnaglar?

En bild på mina naglar så som jag brukar ha dom till vardags. :)
Jag har börjat fundera på hur jag vill ha mina naglar på vår bröllopsdag. Jag är nöjd med längden på mina naglar så någon nagelförlängning är (troligtvis) inte aktuell. Till vardags brukar jag ha ett genomskinligt lack. Jag är inte så mycket för färgade lack om de inte är väldigt neutrala, typ ljust rosa eller persikofärgade.

Min tanke är att jag några dagar innan bröllopet ska göra en manikyr på en nagelsalong för att händerna och naglarna ska bli riktigt fina. Funderar på att testa några olika salonger för att se vilka som är duktigast och har bäst pris. Den billigaste jag har hittat hittills tar 190 kr för en manikyr och den dyraste tar ca 500 kr. Det är ju en viss skillnad...

På själva bröllopsdagen lutar det åt att antingen använda ett genomskinligt lack "som vanligt" eller eventuellt göra fransk manikyr. Vi får se vad jag beslutar mig för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar