19 mars 2013

Så det kan gå...

Klänningen jag skickade en förfrågan på och spetsen jag tyckte bäst om

Här om dagen hittade jag bilden på den här fantastiska brudklänning i min inspirationsmapp på datorn. Jag hade glömt att jag sparat ner bilden för ett bra tag sedan och blev nu akut sugen på att gifta mig i en liknande klänning. Så jag "råkade" skicka en förfrågan till Dinobridal om hur mycket det skulle kosta för mig att få klänningen uppsydd. Svaret jag fick var att de kunde sy den till mig för 200 dollar inklusive frakt, alltså drygt 1300 kr Inga pengar alls! Jag bad även att få se bilder på deras spetstyger, de skickade över bilder och jag hitta en spets som jag tyckte om.

Jag är riktigt sugen på att beställa klänningen, men sambon är lite irriterad på mig och tycker att jag ska nöja mig med klänningen som jag redan har. Han förstår inte alls vitsen med att köpa en klänning till. Nu har jag iallafall lovat honom att jag ska vänta tills bebisen är född så att jag kan prova klänningen jag har mer ordentligt innan jag beställer någon ny. Men jag måste medge att det kliar i fingrarna....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar