24 mars 2013

Inbjudningarna version femtielva (eller nått...)

Skärmdump på våra inbjudningar
Efter gårdagens insikt om att vi var tvungna att ändra på våra inbjudningar och efter en hel del pill, så tror jag äntligen att jag är nöjd. Förhoppningsvis blir detta den slutgiltiga versionen som vi kommer att använda oss av. Den största skillnaden mellan de "nya" och de "gamla" inbjudningarna är att texten är mer centrerad, vilket gör att den sprider sig på fler rader. Dessutom står våra namn inte längre på samma rad och de är även skrivna i en mindre teckenstorlek än förut. Jag var tvungen att göra vissa ändringar för att allt skulle komma med på pappret när jag skrev ut. 

Jag har gjort en provutskrift på vanligt papper och klippt till inbjudningarna för att vara säker på att allt ser bra ut, och det gör det. Nu ska inbjudningarna bara skrivas ut på det "riktiga" pappret. Det får sambon göra på skrivaren på sitt jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar