21 mars 2013

Här kommer skatteåterbäringen!

Klänningen jag funderar på att beställa...

Igår fick jag reda på att jag kommer att få tillbaka 15 000 kr på skatten (!!!). Jag har aldrig fått tillbaka så mycket förut så det blev lite av en chock. Det är dock välbehövligt eftersom jag kommer att vara föräldraledig det närmsta året och det finns alltid hål satt stoppa pengarna i. Samtidigt vill jag göra något "bara för mig" för pengarna.

Därför lutar det åt att jag kommer att "unna" mig att beställa en till klänning från Kina. Jag har varit i kontakt med både Dinobridal och Landybridal nu, och Landy känns faktiskt mest rätt att beställa från även fast de är dyrare. Jag har ju beställt därifrån förr och vet mer vad jag får av dem. Dessutom är deras kundservice toppen, vilket jag inte kan säga att Dinos kundservice är....
Jag har mejlat en massa med "Ella" på Landy och hon verkar förstå precis hur jag vill ha klänningen. Det kanske är slöseri med pengar att beställa en klänning till, men samtidigt hade jag troligtvis inte ens fått EN klänning i Sverige för priset som jag nu betalar för två.

Vi får se hur detta slutar... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar