5 mars 2013

Musiker till vigseln är bokade!

I går kväll fick jag ett mejl från duon jag har varit i kontakt med angående att framföra 1-2 låtar vid vår vigsel. De skrev att de är lediga på vårt datum och att de gärna ställer upp och spelar! Det handlar om en jätteduktig gitarrist och en helt fantastisk sångerska. Jag tror inte att vi skulle kunna hitta bättre musiker att förgylla vår vigsel! Jag är SÅ nöjd. Jag sitter och lyssnar på deras inspelningar på soundcloud just nu och får rysningar, så bra är de.

De frågade om vi redan nu hade några tankar kring vilken musik vi ville att de skulle framföra, men poängterade att det inte var någon stress med att bestämma det ännu. Jag vill hemsk gärna ha med "Du är aldrig ensam" av Mauro Scocco, men detta är något jag och sambon får diskutera. Vi har inte ens bestämt hur många solosånger vi ska ha, eller om man ska be gitarristen spela något när vi går in. Vi får ta upp det på nästa planeringsmöte.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar