7 mars 2013

Brudväska?

Vikarierande brudväska?
Jag funderar på hur jag ska göra med handväska på vår bröllopsdag. Jag har vissa saker som jag alltid bär med mig, exempelvis lipsyl, och det måste jag ha i närheten på bröllopet också. Att inte ha någon handväska alls känns inte som något bra alternativ. I så fall får blivande maken ha lipsylet i sin kavajficka hela kvällen. ;)

Jag var inne en snabbis på Glitter i helgen. De har fina kuvertväskor till bra priser. De jag hittade kostade mellan 149 kr och 299 kr. Samtidigt känns det onödigt att köpa en ny väska "bara" för bröllopet när jag troligtvis inte kommer använda den igen. Jag har en svart kuvertväska som jag gillar (se bilden). Funderar på att använda den och strunta i att köpa en ny, men det känns kanske lite tråkigt med en svart väska på ett bröllop? Jag har även kollat på Tradera, men hittills inte hittat någon väska jag tyckt varit värd att buda på. Jag får helt enkelt fundera vidare på detta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar