25 mars 2013

Dags att vänta igen...

Bilden jag skickade till Landy Bridal, där jag förklarade vad jag ville ha

Nu är min klänning betald och tidigt i morse fick jag ett mejl från Landy Bridal där "Ella" skriver att de har mottagit min betalning och att klänningen ska börja tillverkas nu. Hon skriver även att hon ska höra av sig till mig om hon har någon information om min klänning. 2023 kr fick jag betala för klänningen. Vi se om det tillkommer avgifter för tull och moms sen.

Nu är det dags för mig att vänta på en klänning igen. Troligtvis kommer det dröja längre tid för mig att få hem denna klänningen än vad det tog med den första jag beställde. Det är ju högsäsong för Kinaklänningsföretagen just nu. Jag skulle tippa på att jag får klänningen i slutet av maj någon gång.
Det gör absolut ingenting. Då hinner jag föda barn i lugn och ro och förhoppningsvis göra mig av med några graviditetskilon innan klänningen anländer. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar