9 januari 2013

En första recension...



Nu har jag varit och hämtat paketet med klänningen från Lilly. Tyvärr är inte sambon hemma så jag har inte kunnat få hjälp att prova den ordentligt. Däremot har jag testat den utan att snöra i ryggen.
Klänningen är jättefin, men ärligt talat är den tyngre än vad jag trodde att den skulle vara med tanke på att det ska vara organzatyg. Jag tror att den är för stor, men eftersom jag inte har provat den ordentligt snörad är det för tidigt att säga något.

Min första känsla är att detta inte är klänningen jag kommer att gifta mig i. Förstår varför jag tvekade inför axelbandslösa klänningar. Det känns inte helt som jag. Trist eftersom det är en fin klänning till ett bra pris. Jag ska be sambon hjälpa mig med snörningen när han kommer hem och se hur det känns då. Förhoppningsvis vet jag ikväll om det blir en retur av klänningen eller inte.

Förlåt för de dåliga bilderna förresten. Den sista bilden gör inte klänningen rättvisa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar