31 januari 2013

Väntan...

Igår skickade jag ett mejl till Landy Bridal för att fråga hur det går med min klänning och ungefär när den beräknas bli färdig. I morse fick jag detta svaret:

---------------------------------------------
Dear "PimPim" (använde såklart mitt riktiga namn här...)

thanks for your e-mail 

now your dress is in processing and everything is fine

as our new year is coming and we will have some days for hollidays, so your dress will be completed at the beginning of March

of course I will tell our workers to speed up its production and do their best to finish it asap

best regards

Ella
------------------------------------------------

Mars är ungefär vad jag hade räknat med eftersom det kinesiska nyåret som är en stor högtid inleds 10 februari och för att Landy tar lite längre tid på sig att tillverka klänningar än vad en del andra kinaklänningsföretag gör. Jag kan verkligen rekommendera Landy pga servicen. De svarar snabbt på mejl och är alltid väldigt trevliga. Vi får se vad jag säger efter att klänningen har kommit. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar