14 januari 2013

Osäker på betalningsmetod

Jag bestämde mig för att satsa på klänningen från Landy Bridal och försökte göra en beställning idag. Men när jag kom till steget där man ska välja betalningsmetod så fanns inte PayPal med trots att det står i Landys FAQ att de använder sig av bla PayPal. Jag avbröt beställningen. Nu vet jag inte vilken betalningsmetod jag ska välja. Jag tror inte jag vågar betala med bankkort direkt utan någon mellanhand. Western Union kanske är ett alternativ men jag vet knappt något om det. Jag mailade till Landy Bridal och frågade hur jag skulle gå tillväga för att kunna beställa klänningen och betala via PayPal. Jag hoppas på att jag får ett positivt svar. Jag vet ju att andra har beställt klänningar från Landy rätt nyligen och betalat just med PayPal.

Jag har även postat en egen tråd samt lagt ut en fråga i "Kinaklänningstråden" på bröllopstorget och hoppas där få svar på hur andra som beställt s.k kinaklänningar har valt att betala. Jag tror att jag kan få bra input därifrån. Jag vill inte riktigt släppa den här klänningen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar