26 januari 2013

Min bröllopsmapp


Här om dagen var jag och köpte den här femfliksmappen, som numera är min bröllopsmapp. Jag kände att jag behövde samla alla papper och dokument som har med bröllopet att göra på ett bra sätt. Annars har viktiga papper en tendens att försvinna hemma hos oss....

Jag ville inte använda en pärm eftersom jag inte vill ta hål i papper i onödan. Tanken är att jag så småningom även ska skriva ut sådant som jag sparat på datorn och lägga i mappen, så att jag har en "riktig" kopia av allt viktigt på papper. Än så länge har mappen flikar för Lokal/Mat, Inbjudningar, Budget/Listor, Fotograf och Övrigt. Men man kan lätt ändra om det skulle behövas.

Det känns som detta var väl investerade 20 kr! :)

1 kommentar:

  1. Kanske man skall skaffa en sådan. Har allt i data jag :).

    SvaraRadera