4 januari 2013

Tråkigt besked

Idag på eftermiddagen fick jag svar från lokalen där vi vill ha vår vigsel och bröllopsmiddag. Tyvärr var de fullbokade alla lördagar i oktober (dock inte av bröllop). De hade lediga lördagar i september som de föreslog istället. Nu känner jag mig riktigt deppig! Jag var så inställd på just den här lokalen och på oktober som bröllopsmånad. Vi planerar att fråga dem hur de ställer sig till att arrangera bröllop på en söndag, eftersom vi bara vill ha en kort borgerlig vigsel samt bröllopsmiddag och ingen fest. I så fall kan 6/10, 13/10 och 20/10 bli aktuella datum. Vi har bokat in ett möte i mitten av januari med tjejen som är bröllopsansvarig i lokalen. Hoppas på att vi kan få lite svar då och eventuellt komma fram till en bra lösning för oss.

Jag har även mailat en annan lokal med fråga om kuvertpris för bröllopsmiddag, men om den skulle bli aktuell får vi hitta en separat vigselplats. Fy vad krångligt allt blev nu! :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar