4 januari 2013

Inget tålamod

Jag har verkligen inget tålamod just nu när det gäller att vänta på klänningen som jag har beställt från Lilly. Jag vill veta om den passar, både när det gäller storlek och modell! Troligtvis dröjer det minst två veckor till innan den kommer. Anledningen till mitt obefintliga tålamod är framför allt att jag är väldigt osäker på storleken som jag har beställt. Jag följde visserligen anvisningarna i Lillys storleksguide. När jag mätte mig visade det sig att jag hade en storlek när det kom till bystvidden och en annan storlek när det gäller höftvidden och midjevidden. Jag gick då efter bystvidden där måttet var störst, precis som Lilly skriver att man ska göra. Nu är jag orolig att klänningen ska vara alldeles för stor eftersom Lillys klänningar är kända för att vara stora i storleken. Jag har ju beställt en klänning som är en storlek större än vad jag brukar ha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar