22 januari 2013

Listor


Bildkälla

Jag använder mig alltid av "att-göra-listor" så fort jag ska planera någonting. Förutom mina egenskriva listor inför bröllopet använder jag mig av två olika interaktiva checklistor, dels en på Bröllopstorget och dels en på WeddingWire. Man kan anpassa båda listorna så de passar en själv, men jag tycker nog att den senare är lite bättre. På WeddingWire lägger man in sitt bröllopsdatum och sedan står det i listan exakt vilken månad man ska göra olika punkter. Man kan lägga till, ta bort och byta månad på punkterna. Man kan välja att sortera på månad, typ av uppgift eller vem som ska utföra uppgiften. Man ser tydligt hur mycket man har gjort, hur mycket man har kvar och man får meddelande om det är en punkt på listan som inte är gjord när den borde. Me like! 

På både WeddingWire och Bröllopstorget måste man vara inloggad för att kunna använda checklistorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar