28 januari 2013

Ta ett steg tillbaka

Det har varit en period av väldigt intensivt bröllopsplanerande nu. Speciellt sedan vi fick datumet klart för drygt en vecka sedan. Jag börjar känna mig lite "mätt" på allt just nu och tror att det är läge för mig att ta ett steg tillbaka och inspireras mer än att planera för just VÅRT bröllop. De viktigaste bitarna av planeringen börjar falla på plats och jag tror det är därför jag känner att jag vill ta det lite lugnt ett tag framöver.

Det som är klart är:
Lokal för vigsel och bröllopsmiddag
Datum och tid för bröllopet
Vigselförrättare
Fotograf
Preliminär gästlista
Inbjudningskortens utformning
Ungefärligt tidsschema för kvällen
Ett första utkast till bordsplacering

Näst på listan står:
Boka frisör + smink till mig
Kontakta solister för prisuppgifter

Jag ringde för övrigt upp vigselförrättaren idag och hon var jättetrevlig! Jag tror att hon kommer att bli toppen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar