31 december 2012

Gott Nytt År!

Foto: Gia Canali

Nyårsafton är en perfekt dag att gifta sig på tycker jag. Hela dagen andas glädje och fest. Jag vet att det finns de som avråder från bröllop på nyårsafton, men jag hade blivit jätteglad om jag hade fått en inbjudan till ett nyårsbröllop. De flesta är på festhumör idag oavsett och dessutom är de allra flesta lediga från jobb imorgon. Perfekt! Man kanske får räkna med att vissa inte kan komma eftersom de redan har andra planer och att dagen inte riktigt blir ens "egen", men på plussidan kan man med gott samvete köra på med massvis av champagne, fyrverkerier och fest eftersom det ändå hör dagen till. ;)

Här blir det ett lugnt nyårsfirande för detta preggot. Vi ska faktiskt bara vara hemma och ha en mysig nyårsafton med lilla familjen. Kanske skåla i alkoholfri cider på tolvslaget. Känns helt rätt för oss detta året eftersom graviditeten ändå gör mig så trött.

Gott nytt år till er alla som läser!

(Bildkälla)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar