9 december 2012

Prisförslag från fotograf nr 1

Nu har jag fått prisuppgifter från en av fotograferna jag gillar. Priset blev ca 1000 kr dyrare än vårt första förslag till budget för bröllopsfoton, men då ingick både provfotografering och 100 st högupplösta bilder fullt redigerade på USB. Att provfotografering ingick blev jag positivt överraskad av, för det hade jag inte alls räknat med. :)

Jag har bestämt mig för att hämta in prisuppgifter från ytterligare en av fotograferna jag gillade och sen får vi helt enkelt jämföra vem som har bäst pris och paketinnehåll för oss. Både jag och sambon gillar båda fotografernas bilder jättemycket och deras bildspråk skiljer sig inte så mycket ifrån varandra, så det blir pris och vad som ingår i priset som får avgöra vem vi väljer. Sen hoppas vi såklart att båda två är lediga på vårt datum, som ännu inte är helt bestämt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar