19 december 2012

Klänningsfunderingar del 3

Ibland roar jag mig med att surfa runt på olika kinaklänningssidor och titta vad som finns. Den här klänningen hittade jag på JenJenHouse.com och den ser ut ungefär så som jag tänkt mig min framtida brudklänning. Jag skulle dock vilja ta bort släpet och byta ut dragkedjan i ryggen mot snörning, då hade den varit perfekt!

Jag tycker att det är svårt det där med klänning. Det känns som om jag aldrig kommer att kunna bestämma mig för hur den ska se ut, eller om jag ens ska ha en "riktig" brudklänning. Om vi nu ska ha ett bröllop med bara den närmaste familjen närvarande på vigsel och middag känns det nästan lite löjligt att vara uppklädd till tänderna i en "riktig" brudklänning. Jag känner mig som världens veligaste person...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar